L’Aventura

Títol original: L'Aventure

Gènere: Documental

Direcció: Marianne Chaud

País: França

Any: 2020

Durada: 71´

Idioma: Francès, àrab, wòlof

Subtítols: Català i castellà

Producció: Association Un thé dans la Neige

Tema: Migració, refugi i acollida

Per començar hi ha aquelles grans muntanyes blanques, majestuoses i hostils. Després els exiliats que les travessen per arribar a França. I finalment, la directora que hi viu i que, des de fa més de tres anys, els coneix i els filma. D’aquí en sorgeix la intimitat d’aquest temps de pas, a la cruïlla entre un passat feixuc i un futur incert. De les muntanyes alpines llisquen, a poc a poc, totes les seves històries; els paisatges infantils de la directora es transformen, i esdevenen el teatre de l’exili.

La 1ª edició d’IMPACTE! ha acabat. Subscriu-te al newsletter per a estar al corrent de totes les novetats. Ens veiem en 2022!

Entrades
Presencial

Entrades
Online

Només disponible a la Versió Presencial

Laventura - Directora

Marianne Chaud

Marianne Chaud, nascuda el 1976 a Briançon, és antropòloga i diplomada a l’Escola d’Estudis superiors de Ciències Socials de París. Va dedicar el seu doctorat a l’estudi de la regió de Ladakh Zanskar al nord de l’Índia. Durant dotze anys, viatjava regularment a aquesta zona vivint de 3 a 7 mesos l’any en diferents pobles. Allà va rodar les seves tres primeres pel·lícules documentals.

Filmografía

– Himalaia, la terra de les dones (2008)
– Himalaia, el camí del cel (2008)
– La nit nòmada (2011)

Newsletter

Subscriu-te abans del 18 de març per a participar al sorteig de 5 entrades dobles per a IMPACTE!

Newsletter

Subscríbete antes del 18 de marzo para participar en el sorteo de 5 entradas dobles para IMPACTE!