Sóc la seva filla

Nagatsuka Yo

Japó, 2024. Doc., 119'. VOSC

Sóc la seva filla

Sinopsi

El pare de Matsumoto Rika era el guru d’Aum Shinrikyo, la secta responsable de l’atac mortal amb sarin al metro de Tòquio el 1995, un assassinat massiu que va impactar el Japó. Tot i que era una nena quan es van cometre els crims, ha patit la discriminació i l’exclusió de la societat, fins i tot després que el seu pare fos executat el 2018. Viu turmentada pel remordiment per les víctimes d’uns crims en què no va participar, i alhora es divideix entre els records d’un pare amorós i la seva imatge pública.

Festivals

-Life Film Festival Park City 2024, EUA
Sóc la seva filla - Cartel

Fitxa

Títol original

Soredemo Watashi wa

Gènere

Documental

Direcció

Nagatsuka Yo

País

Japó

Any

2024

Durada

119'

Producció

Nagatsuka Yo

Subtítols

Català

Idioma

Japonès

Temes

Pena de mortSalut mental

Nagatsuka Yo

Sóc la seva filla - Director_opt
Nagatsuka Yo és un director de no-ficció. Va estudiar a la Waseda University Graduate School of Literature i després un màster en estudis cinematogràfics. Després, va treballar en reportatges de televisió i documentals durant molts anys. En el moment dels incidents de l’AUM, es dedicava principalment a informar d’incidents i accidents domèstics. El 2015, va fer una pel·lícula documental ‘The Wavering Public? The Death Penalty, Justice, and Public Opinion’ sobre la consciència de la pena de mort, amb el suport de l’Institute for Criminal Policy Research (Regne Unit). La pel·lícula s’ha projectat diverses vegades no només al Japó, sinó també a Europa. El 2017, va fer un documental, ‘I Want to Live Anew’, sobre la rehabilitació d’un home gran que ha comès crims repetidament a la prestigiosa revista ABC.

Filmografia

-The Wavering Public? The Death Penalty, Justice, and Public Opinion (2015)
– I Want to Live Anew (2017)

Més films

Veure més

Veure més

Errol Morris

EUA,

2024,

Documental

Amèrica LlatinaEUAMigració i RefugiRacisme

Amèrica LlatinaEUAMigració i RefugiRacisme

24/03

- 19:00

CINEMES GIRONA, BCN

Belkıs Bayrak

Turquia, Kosovo,

2024,

Ficció

Feminismes i Drets de la donaSalut mental

Feminismes i Drets de la donaSalut mental

25/03

- 18:00

CINEMES GIRONA, BCN

Vania Turner

Grècia,

2024 ,

Documental

ActivismeEsportFeminismes i Drets de la dona

ActivismeEsportFeminismes i Drets de la dona

25/03

- 19:00

CALÀBRIA 66, BCN

blank

Newsletter

Subscriu-te al nostre newsletter per estar al corrent de totes les novetats d’IMPACTE!

Gaudeix d'aquest curt gratuïtament fins al 13 d'abril i ajuda'ns a triar el Premi del Públic al Millor Curtmetratge

Al final del curtmetratge podràs enviar-nos el teu vot prement el botó que apareixerà a la pantalla.

blank
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.