Otra forma de caminar

Títol original: Otra forma de caminar

Gènere: Curtmetratge Documental

Direcció: Laura Torrijos -Bescós

País: Espanya

Any: 2020

Durada: 20'

Idioma: Castellà

Producció: Ángel Gonzalvo Vallespí

Tema: Diversitat funcional

Per a aquest experiment necessitem que vostè, que està davant de la pantalla, respongui de manera sincera: després d’un accident ha de triar entre perdre la vista o les cames.

Entrades
Presencial

Otra-forma-de-caminar-director-2021_opt

Laura Torrijos -Bescós

Laura Torrijos – Bescós, titulada amb matrícula d’honor al Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa a l’Escola d’Art d’Osca. Estudiant d’Interpretació Textual a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de Màlaga. Guanyadora del Premi Joves Creadors del Govern d’Aragó amb la sèrie fotogràfica “Com jo”.

Guanyadora de la Pajarita de Oro dels Premis Altoaragoneses de l’any en la categoria de cultura. Inclosa a la llista de “els cinquanta espanyols més influents de la Generació Z” de la revista SModa d’El País.

Newsletter

Subscriu-te al nostre newsletter per estar al corrent de totes les novetats d’IMPACTE!

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.